صدای سعید مظفری دوبلور برد پیت روزنامه شرق با این مقدمه نوشت : هرچند مخاطب دادگستری پلیس آزادراه و فرمانده فرودگاه و بانی و مجری این خط مترو، است. پس به نظر میرسد نامه دادگستری بی فایده باشد؛ چون شهرداری همچنان میتواند تاحیه خود را برگزار کنند؛ آنها برای این برنامه، روزنامه نگاران را دعوت کرده شخصیت شما در پس صدای شما نهفته است اندو هیچ نامه ای هم برای کنسل شدن برنامه به رسانه ها نفرستاده اند.آن طور که شرق ا ع کسب کرده است، شورای عالی فنی امور زیربنایی وزارت راه وشهرسازی در تلاش برای داردکردن این خط مترو و ایمن سازی آن، به دادگستری ا عاتی داده است و بر همان مبنا، دادگستری جمهوری هم در نامه مورخ ١١/۵/٩۶، صدای شروین قطعه ای در قسمتی از دوبله ی فیلم جادوگر شهر اُز به فرماندهی پلیس آزادراه تهران-قم و فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی امام ره دستور داده است تا زمانی که طرح ایمنی خط هشت متروی تهران به تصویب شورای عالی فنی امور زیربنایی وزارت راه وشهرسازی نرسیده و روی خط انجام نشده باشد، از هرگونه تاح و بهره برداری در این خط جلوگیری چنگیز جلیلوند، صدای تاثیرگذار ناصر ملک مطیعی و فردین کند و اگر از دستور قضائی سرپیچی شود، بر اساس قانون اقدام لازم انجام خواهد گرفت. متن کامل این نامه بر تارنمای وزارت راه وشهرسازی قرار داده شده است. در جلسه های مشترک مسئولان وزارت راه وشهرسازی با مسئولان شرکت متروی تهران، قرار بود طرح ایمنی خط متروی تهران- فرودگاه صدای اکبر منانی در بخش دوبله و قسمتی از مصاحبه با استاد منانی امام ره ، با توجه به هم جواری آن با آزادراه تهران- قم از سوی شرکت متروی تهران تهیه شود تا پس از بررسی شورای عالی فنی امور زیربنایی وزارت راه و شهرسازی و در صورت نبود یا رفع ابهامات تصویب شود. درحال حاضر طرح ایمنی خط متروی تهران- فرودگاه امام صدای اکبر منانی در سریال پوآرو - «پوآرو را من پوآرو کردم» که از سوی شرکت متروی تهران تهیه شده است، مورد تأیید شورای یادشده نیست. مصاف آخر حدود چهار سال است که شماره یک تهران با وزیر راه و شهرسازی در

تقابل اند. این احتمالا آخرین رویارویی آقای وزیر با آقای شهردار است. در آخرین روزهای مدیریت قالیباف در خیابان بهشت، وزارت راه صدای نصرالله مدقالچی و شهرسازی با حکم قضائی مانع تاح ایستگاه متروی فرودگاه امام شده است. سابقه اختلاف و قالیباف به بیگانگی رویکرد این دو نسبت به هم بازمی گردد؛ بیگانگی عمیقی که آن را رویکرد سوداگرانه نام گذاری کرده است. تکیه او بر کرسی وزارت راه و شهرسازی، همین اندازه میان شهرداری و وزارت راه اختلاف برانگیز صدای اکبر منانی در بخش دوبله و قسمتی از مصاحبه با استاد منانی بود که کار را به دو بار لابی حامیان قالیباف در برای استیضاح کشاند. حالا در روزهای آخر شهرداری قالیباف، وزارت راه و شهرسازی پرده پایانی اختلاف ها را کنار زده و با حکم قضائی ، به جدال با شهرداری رفته است. تأییدنشدن طرح ایمنی متروی تهران-فرودگاه امام در شورای عالی فنی امور نقش 4 عامل در شکل گیری پدیده پیچیده صدای انسان زیربنایی، موضوعی است که چندی پیش از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد و حالا با پیگیری قضائی، تاح این ایستگاه که قرار بود در ١۶ اد انجام شود، معلق شده است. عباس در همه سال های گذشته، دلش از وضع مدیریت شهری تهران بسیار گرفته بود. پیشتر بارهاوبارها به وضع مدیریت شهری تهران وتراکم فروشی تاخته صدای سعید مظفری بود و به عنوان عالی رتبهترین مقام سیاست گذار حوزه ، به روند خانه سازی در انتقاد داشت. او به شرق گفته بود: این نمونه کامل مدیریت سوداگرانه شهری در یک جامعه با حاکمیت ضعیف قانون است ؛ این خانه سازی برای سوداگری و ملک بازی است. اینها برای نیاز ساخته نشده اند؛ اگر ساخته شده بود که در آن زندگی میکردند... مدیریت شهری صدای شروین قطعه ای در قسمتی از دوبله ی فیلم برای اینکه بتواندهزینه گزاف برخی طرح های بی حاصل را تأمین کند، شهر را که آینده تهران است، میفروشد . زمانی که مدیریت شهری بتواندتمام فضای شهر، و امکان زیست نسل آینده را بفروشد و در اختیار عده ای سوداگر

دهد، سوداگرانی که به قدرت تکنیک مسلح اند، نتیجه آن همین جنگل ساختمانی صدا و بازی جلال مقامی است که در تهران میبینیم. طبیعی است تنها چیزی که در این جنگل مهم نیست، کیفیت زندگی شهروندان است . به صراحت اعلام کرده بود: از سال ١٣٨٩ تا ١٣٩٢ فقط در شهر تهران ٧۶٠ هزار واحد مسکونی پروانه دری کرده اند؛ یعنی تنها در چهار سال برای حدود ٣۵ تا ۴٠ درصد جمعیت شهر تهران پروانه صادر شده است. پس باید وضعیت از نظر سرپناه صدا و بازی جلال مقامی خوب باشد. این رقم بسیار بزرگ و تصورِ آن سخت است. در سال ١٣٩٠، ٢٣٣ هزار واحد مسکونی در تهران پروانه دری کرده اند. اگر هر واحد مسکونی را برای یک خانواده با بعد جمعیتی حدود دو، سه نفر در نظر بگیرید، باید حدود ٧٠٠ هزار نفر صاحب سرپناه شده باشند. اگر این روند ادامه داشته باشد، باید فقط در هشت سال تهران کامل صدا و بازی منوچهر والی زاده از نو ساخته شود. این آمارها برای این است که بدانید در کجا بحثمان سوداگری است و کجا خانه سازی برای تقاضای مصرفی برای خانه دارشدن. مدیریت شهری برای اینکه بتواندهزینه گزاف برخی طرح های بی حاصل را تأمین کند، شهر را که آینده تهران است، میفروشد که بتواند اتوبان صدر را دربیاورد و مشکل سرجای خودش باقی مانده است. صدای شروین قطعه ای در پشت صحنه دوبله کارتون مرد عنکبوتی زمینی هم باقی نمانده است، مدیریت شهری آسمان را میفروشد. همه اینها در قالب برج به فروش میرسد . انتقاد به شیوه مدیریت شهری اما همه ماجرا نبود؛ در روند تبلیغات پیش از انتخابات ریاست جمهوری، هم پس از بیژن زنگنه به قالیباف پیشنهاد داد که دارایی های خود و خانواده شان را تاخت بزنند . این پیشنهاد واکنشی چنگیز جلیلوند، صدای تاثیرگذار ناصر ملک مطیعی و فردین به تبلیغ انتخاباتی آقای قالیباف بود که گفته بود: باید مشخص باشد خودمان و گان درجه اولمان؛ یعنی همسر، فرزندان، خواهران و برادرانمان چه داریم، چه کار انجام میدهیم و

زندگی میکنیم . در همان جریان های انتخابات، باز هم به شرق گفته بود: تقسیم بندی قالیباف از جامعه جوک است. البته در این میان صدای چنگیز جلیلوند در فیلم سلام بمبیی درنقش محمدرضا گلزار قالیباف هم بی کار ننشسته بود و گاهی هم به انتقادها پاسخ میداد؛ برای نمونه وزیر راه در دومین هم اندیشی لایحه مدیریت شهری هم گفته بود: وقتی شهرداری قانون بفروشد، رئیس جمهوری چه بگوید؟ درمقابل، قالیباف هم گفته بود که متأسفانه امروز افرادی که خودشان حداقل دو دهه مسئولیت در حوزه صدای بهرام زند های تخصصی و سیاسی داشته اندو به تعبیر خودشان در بخش سوداگری هم ١٠ سال تجربه دارند، به جای پاسخ گویی درباره عملکردشان، با آمار و تحلیل غلط در نقش اپوزیسیون حرف میزنند؛ این عین بی انصافی است. همه ما باید پاسخ گوی دوران مدیریتمان باشیم، کمااینکه بنده هم باید پاسخ گوی ١١ سال مدیریت خودم باشم. شهردار تهران همچنین با مطرح کردن بودجهصدای مینو غزنوی تهران به این نکته اشاره کرد که ١٢ لیتر بنزین در تهران سوخته میشود و ناشی از عوارض آن به جای اینکه بر اساس قانون به شهرداری تهران پرداخت شود، در جای دیگری هزینه میشود! قالیباف درباره انتقاداتی که به مدیریت شهری وارد میشود و مسئله عدالت اجتماعی و آلودگی هوا و اشتغال را به شهرداری تهران مرتبط میدانند هم گفت: یادشان باشد صدای شروین قطعه ای و مینو غزنوی در فیلم فانوس سبز همه ، تهران نیست و همه تهران، شهرداری نیست و شهردار تهران مسئول پاسخ گویی ناکارآمدی های ها نیست. نمونه دیگر دی ماه ١٣٩٢ بود که در جلسه شورای شهر تهران گفت که من زمان تصویب طرح جامع نبودم، اما خبر دارم در آخرین جلسه رئیس دستور افزایش ۲۰ درصدتراکم به کلتراکم های شهر تهران را داده است. این چه تصمیم گیری کارشناسانه صدای اکبر منانی در کارتون زبل خان ای است؟ در این جلسه خواستار کاربری ویژه برای زمین های شده اند، زمین های برای تجارت نیست. ما باید در در خدمت باشیم، نه

تجارت خانه باز کنیم. میدانم این سخنان از زبان یک وزیر مسئولیت آور است، ولی وضعیت تهران و شهرهای بزرگ نگران کننده است. من نمیخواهم را نگران کنم و روی سخنم با نیست با ان و مدیران شهری است صدای شروین قطعه ای در پشت صحنه دوبله کارتون مرد عنکبوتی که چرا محدوده قابل سکونت تهران را که ۶۳۰ کیلومترمربع بوده است آن طور افزایش دادند که در آینده سطح مسکونی تهران ۶۴۰ مترمربع خواهد بود و بر اساس طرح جامع و تفصیلی ۱۵ نفر در آن سکونت خواهند داشت؟ در همان جلسه قالیباف گفت: بارها در شورای سوم این بحث شد که شهرتراکم فروشی انجام میدهد، اما این حرف درستی نیست. جایگاه و وسعت صدای خود را بشناسیم! ما در شهر بر اساس قانون و نه سلیقه ایتراکم پایه ای را که دیده شده، ۱۲۰ درصد در تهران بر اساس طرح تفصیلی و طرح جامع-یکتراکم مجاز داریم . اردیبهشت ماه امسال و در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اظهارات و سخنرانی های انتخاباتی باقر قالیباف ه عملکرد در آزادراه تهران و راه آهن غرب را به واکنش مستقیم واداشت. صدای اکبر منانی در تیتراژ قلعه ی هزار اردک قالیباف در یکی از سخنرانی های انتخاباتی خود خطاب به مسئولان یازدهم گفته که پیر ها فوت کردند، بچه ها بزرگ شدند، ولی هنوز آزادراه تهران شمال را نساختید! باید جاده را ثبت میراث فرهنگی کنید! پس از این اظهارات، قالیباف بار دیگر درباره طولانی شدن مدت زمان پروژه چندین ساله آزادراه تهران- شمال و راه آهن غرب انتقاداتی را مطرح کرد. صدای شروین قطعه ای در قسمتی از دوبله ی فیلم جادوگر شهر اُز پس از این اظهارات بود که با انتشار فیلمی که مربوط به زمان تاح فاز اول آزادراه تهران- شمال در یازدهم بود، در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: به طور اتفاقی این مصاحبه را همین امروز درباره آزادراه شمال در چالوس داشتم. این پاسخی است به مطالب خلافی که آقای قالیباف امشب در برنامه تبلیغی خود درباره این آزادراه چنگیز جلیلوند صدای محمد رضا گلزار در فیلم پر مخاطب سلام بمبئی گفت. اظهارات ایشان گمراه کننده و مشحون از مطالب

واقع بود . هرچه که باشد، حالا دیگر قالیباف از شهرداری تهران رفتنی است و این نقطه پایان تقابل این دو است. دسته گل احمدی نژاد تأییدنشدن فنی متروی فرودگاه به کلی به رعایت نشدن حریم ریلی جاده مربوط است؛ بر اساس ماده پنج قانون ایمنی راه ها و راه آهن، ایجاد هرگونه ساختمان و صدا و بازی منوچهر والی زاده دیوار کشی و تأسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه ها بدون کسب مجوز از وزارت راه ممنوع است. با وجود این، این پروژه در وزارت راه وترابری کلید خورده است و بی توجهی مسئولان وقت وزارت راه به این موضوع هم پرسش برانگیز است. یک منبع آگاه در وزارت راه و شهرسازی دراین باره به شرق گفت که کلنگ این پروژه ابتدا در وزارت راه وترابری از سوی حمید صدای چنگیز جلیلوند در فیلم سلام بمبیی درنقش محمدرضا گلزار بهبهانی زده شد و از همان ابتدا برای حریم خطوط ریلی که باعث تأییدنشدن ایمنی شده، کشیدن فنس پیشنهاد شده بود . این پیشنهاد احتمالا برای پایین بردن هزینه های احداث از سوی وزیر راه وقت ارائه شده و اکنون همین موضوع برای وزارت راه و شهرسازی دردسرساز شده است. پیگیری های شرق نشان میدهد این مشکل در برخی پروژه های مشابه به ورزش صدا بپردازیم - نکات پرورش صدا هم وجود داشته است؛ ایستگاه مترویترمینال جنوب یکی از نمونه های این معضل است که در حریم ریلی تهران قرار دارد. نمونه دیگری در راه آهن ورامین وجود دارد که مصوبه احداث آن از سوی وزارت راه و شهرسازی صادرشده و این خط هم در حریم ریلی قرار داد. از سوی دیگر محور گلشهر- هشتگرد هم درون باکس های بتونی برای کاهش هزینه ها با سنگریزه صدای سعید مظفری دوبلور برد پیت پر شده است که باعث ایجاد آلودگی صوتی و کاهش ایمنی خواهد شد. هشدار برای راه اندازی خط ٨: تاح نکنید شرق: درحالی که شهرداری تهران در اعلام برنامه های خود، از تاح خطی موسوم به خط

هشت مترو تهران با حضور لاریجانی، رئیس شورای در روز جاری خبر داده است، دادگستری کل تهران در حوزه قضائی بخش آفتاب، در نامه ای خطاب به فرمانده پلیس آزادراه تهران - قم و فرمانده صدای شروین قطعه ای در سریال کره ای کیمیاگر پلیس فرودگاه بین المللی امام ره عطف به نامه های مکرر قبلی تأکید کرده است که هرگونه بهره برداری و تاح از پروژه مذکور خط هشت متروی تهران تا زمان تصویب طرح ایمنی و ارائه آن در شورای فنی و امور زیربنایی حمل ونقل وزارت متبوع و اجرای طرح مصوب باید متوقف شود و در صورت ت از دستور قضائی مطابق قانون اقدام لازم انجام خواهد گرفت. صدای بهرام زند به گزارش شرق ، فارغ از این موضوع که شهردار تهران در اصراری عجیب قصد دارد نشان دهد همه هشت خط متروی تهران را تا پایان مدیریت شهری خود تمام کرده است و دیگر کاری روی زمین باقی نمانده، باید به این نکته اشاره کرد که خطی که شهرداری تهران به آن خط هشت میگوید، در واقع امتداد خطوط قبلی است که تا فرودگاه امام ادامه پیدا میکند. این نکته را مهدی چمران هم علاوه صدا و صدابرداری چیست؟ بر صحن شورا بارها در چند گفت وگو اعلام کرده است که تهران درحال حاضر تنها هفت خط مصوب دارد. او قبلا به صراحت گفته بود: بی خود نام این خط را خط هشت گذاشتند و البته آن خط اشرفی اصفهانی هم خط هشت متروی تهران نیست. واقعیت این است که خط هشت و ٩ تهران، دو خطی است که به منظور احداث مونوریل از سال ٨٧ به بعد از سوی شورای عالیترافیک متوقف مانده است. قرار بود صدای مینو غزنوی حالا که اجرای مونوریل متوقف مانده، شهرداری تهران پیشنهاد جدیدی را به شورای عالیترافیک ببرد و در آنجا به تصویب برسد؛ اما این روند تاکنون طی نشده و در نتیجه تهران خط هشت و ٩ ندارد. به

در نامه دادگستری کل تهران در حوزه قضائی بخش آفتاب مورخ یازدهم اد جاری، عطف به نامه هایی در تاریخ هایی از اد سال جاری تاکنون تأکید شده است که با عنایت به گزارش های واصله صدای شروین قطعه ای و مینو غزنوی در فیلم فانوس سبز در اوایل هفته آینده خط متروی فوق الاشاره تاح و به بهره برداری خواهد رسید. با عنایت به مستندات، مکاتبات مکرر و اسناد ارائه شده از سوی مدیران وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مکاتبه وزیر راه، سرپرست شرکت شهر فرودگاه امام ره ، معاون سیاسی و امنیتی کل مبنی بر لزوم تصویب طرح ایمنی خط متروی موصوف صدای نصرالله مدقالچی در تیزر جدید فیلم سینمایی نفس در شورای فنی و امور زیربنایی و حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی و پس از آن ایمنی سازی پروژه در راستای طرح مصوب و رعایت همه نکات ایمنی در این باره از سوی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو و تحقق نی ن مدارک پیش گفته احتمال وقوع حوادث مالی و جانی با بهره برداری و تاح وجود دارد؛ بنابراین تقاضای توقف عملیات و تاح و بهره برداری از متروی گفته شده صدای اکبر منانی در کارتون زبل خان اعلام میشود . رونوشت این نامه برای رئیس کل دادگستری تهران، معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل ، دادستان تهران، دادستان دادسرای عمومی انقلاب شهرستان رباط کریم، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، مدیرعامل متروی تهران و مدیر کل شرکت فرودگاهی امام ، بخشدار بخش آفتاب ارسال شده است. جدای از این موارد، باید گفت که پیش از این نیز عجله در تاح خطوط متروی تهران در شورای صدا و صدابرداری چیست؟ شهر تهران حواشی زیادی داشت. رحمت الله حافظی، عضو شورای چهارم و محسن هاشمی، عضو منتخب شورای پنجم، درباره تاح ناایمن و عجله ای خط هفت متروی تهران و نگرانی از جان هشدار داده بودند. به گزارش ایسنا ، بعد از این که چندی پیش شایعاتی درباره

موسسه ثامن و مهر با موسسه کوثر مطرح و البته تایید نهایی نشد، این بار ولی الله سیف رسما عنوان کرد که این ادغام نهایی صدای شروین قطعه ای در سریال از سرزمین شمالی بوده و در دستور کار است. وی تاکید کرد که این هیچ مشکلی نداشته و امور آن ها پیش خواهد رفت. وی در اظهارات خود به مسایلی پیرامون ثامن الحجج و کاسپین نیز اشاره کرد، اما تاکید داشت که با اقدامات اخیر انجام شده، دیگر هیچ موسسه غیرمجازی فعالیت نخواهد کرد. رییس کل مرکزی در ادامه به شرایط اشاره و مدعی شد که در حال حاضر درگیر نیست. سیف تاکید دارد صدای نصرالله مدقالچی در تیزر جدید فیلم سینمایی نفس این که دچار رکورد است را قبول ندارد چرا که سال گذشته رشد بالای ١٢ درصدی ثبت شده است که بیش از سه درصد آن بدون نفت است. ‎وی البته گفت که رشد ١٢/۵ درصدی سال قبل قابلیت تکرار چندانی ندارد چراکه عمده دلیل این رشد به اجرایی شدن و رفع تحریم ها و به دنبال آن رشد فروش نفت بوده است اما هدف گذاری برای هشت درصد است. به گزارش به نقل از دنیای ، شاخص تهران صدای فریبا رمضان پور که هشت روز متوالی صعود کرده بود و در هفته گذشته بهترین عملکرد خود را در یک سال گذشته ارائه کرد، در معاملات امروز روند کاهشی به خود گرفت. انتظار برای بازگشایی سایر نمادها ،تردید در پایداری صعودی قیمت های جهانی و برخی ابهامات جهانی مهمترین دلایل استراحت امروز قیمت ها محسوب میشود. در جریان دادوستدهای امروز تعداد 580 سهم و حق تقدم به 184 میلیارد در 53 هزار نوبت مورد صدای حسین عرفانی دادوستد قرار گرفت و شاخص با 88 واحدی در ارتفاع 81 هزار و 420 واحد قرار گرفت. بیشترین تاثیر منفی بر حرکت دماسنج سهام در روزجاری به نام نمادهای فولاد، فخوز و کچاد شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شبندر، فملی و پارسان با رشد خود مانع

شاخص شدند. شاخص های اصلی هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به طوری که شاخص قیمت وزنی ــ 28 واحد، کل هموزن 54 واحد، قیمت هموزن 41 واحد، آزاد شناور صدای اکبر منانی در تیتراژ قلعه ی هزار اردک 230 واحد و شاخص های اول و دوم بهترتیب 8 و 485 واحد کردند. بر اساس این گزارش؛ در های هم با 86 ورقه به 101 میلیارد در 21 هزار نوبت، آیفکس 0.6 واحد رشد کرد و در ارتفاع 920 واحد قرار گرفت. به گزارش رسانه ها این تصویر از مراسم تحلیف حسن را در کنار کیمیا زاده بانوی تکواندوکار مان نشان میدهد. ازجمله نهادهای برقرارکننده امنیت و آرامش در که زمینه را برای گذاری صدای اکبر منانی در انیمیشن فیلشاه فراهم میسازد، قوه قضائیه مستقل و کاملا بی طرف است که در برابر اعمال فشارها و توصیه ها مصونیت داشته باشد و تضمین قانونی قوی در حمایت از جان و مال افراد بدهد. پس شاید پربیراه نباشد اگر ادعا شود وجود قوه قضائیه سالم، کارآمد و بی طرف، پیش شرط هر گونه رشد بلندمدت است. همچنین قوای که وجودشان برای مقابله با اتخارجی و ایجاد امنیت داخلی از نان شب هم واجبتر است، اما در عین حال ورود صدای حسین عرفانی و دخالتشان در عرصه های سیاسی و ، مانعی برای توسعه بخش خصوصی واقعی و مولد به حساب میآید. در کنار همه اینها به وظایف اساسی قوه مجریه و میرسیم که اینک موسم انتخاب کابینه جدید فرا رسیده است. با توجه به مشکلات و چالش های حادی که جامعه با آنها دست و پنجه نرم میکند و وعده هایی که نامزد پیروز انتخابات اردیبهشت 96 به داده است، انتظار میرود انتخاب اعضای کابینه به گونه ای رقم صدای فریبا رمضان پور بخورد که یاریگر شعارهای رئیس دوازدهم و خدمتگزار واقعی باشند. اگرچه در هر بخش خصوصی باید نقش اصلی را در کمک به رشد برعهده داشته باشد، اما سمت و سو و

دادن و تحرک بخشی به و برداشتن گام های اولیه برای توسعه باید از سوی اتفاق بیفتد. آقای که در سخنرانی سال 1392 در مجمع جهانی در داووس، در جمع گذاران خارجی وعده داد میتواندیکی از 10 قدرت برتر جهان طی چند دهه آینده باشد، باید صدای اکبر منانی در انیمیشن فیلشاه به این پرسش مهم هم پاسخ دهد که ایشان در آغاز قرن پانزدهم خورشیدی که دوره هشت ساله خود را به پایان خواهد رساندچه اصلاحات اساسی انجام داده است و چه زیربناها و مقدماتی برای حرکت در این جهت ایجاد کرده است. بدیهی است که نباید پیوسته با تعارفات و رفاقت بازی و جدی نگرفتن شرایط وخیم ، اصلاحات اساسی و عمقی را به تعویق انداخت. خلق هر چیز جدیدی معمولا مستلزم این نحوه ثبت نام در مسابقه جادوی صدا است که با چیزی قدیمی خداحافظی کنیم یا آن گونه که پابلو پیکاسو گفته است هر عملی برای خلق کردن و ساختن، در ابتدا و در کنه خود عملی تخریبی است. این گفتهترجمان دیدگاه شومپیتر نسبت به توسعه ها است که اص ح تخریب خلاق یا تخریب سازنده را خلق کرد و میگوید برای تشویق نوآوری و خلق ها و نهادهای جدید، ابتدا باید ها و نهادهای موجود را جرح و تعدیل کنیم یا کلا برچیده و کنار صدای سعید مظفری بگذاریم. این قضیه همچنین اساس دانش ورزی و تحصیل علم را تشکیل میدهد: برای اینکه ایده ها، روش ها و پارادایم های جدید و مفیدتری خلق کنیم ابتدا باید فروضی را که اندیشه های موجود ما روی آنها بنا شده است زیر سوال ببریم و در صورت ضرورت آنها را ویران کنیم. در مرحله گذار است. گذار از و متکی به منابع طبیعی به بر پایه کارآیی و بهره وری برای رشد بیشتر و ثروت افزایی. طبیعی است که گذارها دردآور صدای شروین قطعه ای در قسمتی از دوبله ی فیلم هستند چون وضعیت موجود را تخریب میکنند و ما را به سمتی فراتر از

راحتی و فارغ البال بودن هدایت میکنند و هل میدهند. زمان های تغییر بیشترین درد و رنج را برای کسانی دارد که به شدت به روش های قدیمی شیوه انجام کارها عادت کرده اندو در آنها حل شده اند. با توجه به ضرورت تغییر اوضاع و در این مرحله از فرآیند ساختن که طبق گفته پیکاسو بر تخریب تمرکز دارد، یعنی عمل ساختن و خلق کردن ت ان صدای نصرالله مدقالچی با عمل تخریب است، قرار است عمل تخریب خلاق شومپیتری به دست چه کسانی سپرده شود؟ در آستانه تشکیل جدید پاسخ به این پرسش میتواندگامی مهم در طراحی روندهای توسعه ای باشد. رئیس جمهور مطمئن باشند با کسانی که اهل و گذران امور همچون گذشته و بازی کردن طبق قواعد پیشین هستند راه به جایی نخواهند برد. آینده نیازمند مدیرانی آگاه به اوضاع جهان و همچنین جسور و دریادل است که شهامت در ادن چنگیز جلیلوند صدای محمد رضا گلزار در فیلم پر مخاطب سلام بمبئی با امواج سهمگین را داشته باشند و از خطرات هراسی به دل راه ندهند. مدیرانی که درک کنند چیزهایی باید نابود و کنار گذاشته شود تا چیزی جدید را بتوان ساخت. باید اعتراف کرد بخشی از این سردرگمی و ناهماهنگی ها و نابسامانی اوضاع، در عدم درک و شناخت گروهی از مدیران نسبت به اوضاع و دنیای جدید و همچنین بی عملی آنها ریشه دارد. به گفته آلوین تافلر، آینده پژوه، بی سوادها در حجم ، انواع و رنگ صدا در گویندگی و اجرا و دوبله قرن بیست و یکم کسانی نیستند که توانایی خواندن و نوشتن نداشته باشند؛ بلکه بی سوادها کسانی خواهند بود که نمیتوانند چیزهای نو یاد بگیرند، نمیتوانند دانش های کهنه و به دردنخور را از ذهن خود بیرون کنند و نمیتوانند مرتب بیاموزند و بیاموزند. ما نیاز به ها و سازمان های یادگیرنده داریم. پس فرصت چهارساله باقی مانده را آسان از کف ندهید و نیروهای باسواد به معنای قرن بیست و یکمی را به خدمت بگیرید.

از سایت مدرسه عالی رسانه اخبار مرتبط